שירותי תמיכה ותחזוקה

חברת RingOS מספקת מגוון שירותי תחזוקה שוטפת למערך המחשבים של הלקוח (פרטי ועסקי).

 

  • ייעוץ, תכנון והקמת רשתות תקשורת ברמת התשתית ומערכת ההפעלה.
  • התקנת תחנות עבודה ושרתים (מחשבי מק פרו או IBM, DELL, HP)
  • תמיכה מלאה בחומרה כולל תיקונים במעבדה
  • ניתוח ואיתור תקלות בזמן אמת
  • בקרה על ביצוע תקין של גיבויים
  • עזרה ראשונה ע"י התחברות מרחוק (דרך האינטרנט) על תחנת העבודה או השרת
  • פתרון לשיתוף דואר אלקטרוני ויומנים לרשתות מקינטוש ופיסי עם תוכנות ענן.

כמו כן אנו מספקים גם שירותים מיוחדים לתחום הגרפיקה והדפוס

 

  • כיול מסכים
  • התקנה וסידור פונטים (Fonts)
  • פרוייקט מעבר לאידיזיין ואילוסטרייטור
  • הדרכה לתוכנות

 

ישנן מספר אפשרויות לקבלת תמיכה ותחזוקה לבחירת הלקוח:

  • לפי שעה – תינתן הנחה בקניית שעות מראש (בנק שעות)
  • מנוי שירות שנתי – כאשר הטכנאי מגיע אחת לתקופה (תלוי בגודל העסק) על מנת לבצע טיפול יסודי במערכת (פינוי משאבי המערכת מתוכנות לא רצויות, בדיקת גיבויים וכו').

 

כמובן, ניתן גם לנצל את זמן הטכנאי לקריאות שבר, הדרכות וכדומה.

בנוסף, מנויי השירות שלנו ייהנו מתמיכה טלפונית חינם (ימים א' עד ה', בין השעות 9.00-18.00). במקרים דחופים לרשותכם כונן טלפוני 24 שעות ביממה לרבות ימי חג.
כל לקוח עובר התאמה אישית תוך מתן דגש על חיסכון בעלויות ושיפור ביצועיו.

נציגנו ישמחו להגיע אליך כדי לייעץ לך על המסלול המתאים בשבילך כמו גם על מגוון נושאים אחרים כגון הקמת רשתות, תיקון, שדרוג ורכישה של מחשב.
במקרה של תקלה נציג החברה יגיע לבית הלקוח כדי לאבחן את הבעיה ויגיש ללקוח הצעת מחיר על עלות התיקון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*